Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Kategorie
Producenci
Opinie o produktach
Kontakt
  • E-mail:sklep@mksklep.pl
  • Telefon+48 662882795
  • Godziny działania sklepupn. - pt. 10 - 18
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

FAQ

FAQ czyli najczęściej zadawane pytania.
JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ ?
CZY MOJE DANE SĄ BEZPIECZNE ?
JAK ZAPISAĆ SIĘ DO BIULETYNU?
W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZROBIĆ ZAKUPY ?
CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE ?
JAK DŁUGO MUSZĘ CZEKAĆ NA PACZKĘ ?
W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIONY TOWAR ?
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ KUPIONE ARTYKUŁY ?
FAKTURY VAT DLA FIRM
DUPLIKAT FAKTURY

 

JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ ?

Jeżeli jesteś nowym użytkownikiem, zarejestruj się w naszym sklepie. To zajmie chwilę.
Wypełnij puste pola.
Prosimy, abyś uważne wpisywał swoje dane, ponieważ nieprawidłowy adres e-mail spowoduje, że - nie będą docierały do Ciebie powiadomienia o realizacji Twojego zamówienia - błędnie podany numer telefonu uniemożliwi nam kontakt z Tobą w awaryjnych sytuacjach - błędnie podany adres spowoduje, że zamówiona paczka do Ciebie nie dotrze. Po zarejestrowaniu się otrzymasz na Twoją skrzynkę e-mail potwierdzenie rejestracji. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje dane i dokonać ewentualnej korekty błedów. Twoje dane są niezbędne abyśmy mogli zrealizować twoje zamówienie.

CZY MOJE DANE SĄ BEZPIECZNE ?

Tak - są bezpieczne.
Wszystkie dane o Tobie są nam potrzebne abyśmy mogli dostarczyć Ci zamówione artykuły.
Danych nie udostępniamy nikomu.
Połączenie z naszym sklepem jest szyfrowane a certyfikat bezpieczenstwa możesz sprawdzić klikając na znak kłódki w swojej przeglądarce.
Wystawcą certyfilatu bezpieczeństwa jest Equifax Secure Global eBusiness CA-1, Equifax Secure Inc.

 JAK ZAPISAĆ SIĘ DO BIULETYNU LUB ZREZYGNOWAĆ Z NIEGO?

W menu "Logowanie" otwórz link "moje konto". Na stronie "Informacje o moim koncie" w rubryce powiadomienia o produktach wybierz "Zapisz lub wypisz z biuletynu".  Jeżeli chcesz się zapisać zaznacz okienko Biuletyn i kliknij "Dalej". Rezygnując z biuletynu pozostaw okienko puste i kliknij "Dalej"
Subskrypcja jest dostępna dla zarejestrowanych użytkowników.

W JAKI SPOSÓB MOGE ZROBIĆ ZAKUPY ?

Dodaj wybrane produkty do koszyka - możesz to zrobić z listy produktów lub ze strony produktu. Dodawanie ze strony produktu umożliwia wrzucenie kilku przedmiotów jednego rodzaju na raz.
Po dodaniu produktu do koszyka, koszyk zostanie wyświetlony.
Jeżeli chcesz zmienić ilość wybranych produktów, zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij „przelicz”.
Jeżeli chcesz usunąć produkt z koszyka zaznacz „usuń” i kliknij „przelicz”.
Teraz możesz kontynuować zakupy lub przejść do kasy.
Po kliknięciu "Do kasy" przejdziesz do ostatecznego zamówienia.
Wybierz adres dostawy - jeżeli jest inny niż adres podany przy rejestracji użyj przycisku "Zmień adres" i wprowadź nowy adres dostawy.
Wybierz sposób wysyłki.
Do wyboru masz przesyłkę kurierską i przesyłkę przez Pocztą Polską.
Wybierz formę płatności.
Przelew - zamówienie zostanie zrealizowane, po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto.
Płatności.pl - możliwia dokonanie płatności za pomocą kart kredytowych i bakowości internetowej.
Płatność za pobraniem - jeżeli wybrałeś przesyłkę pocztową to możliwe jest dokonanie płatności przy odbiorze przesyłki.
Poniesiesz dodatkowy koszt tej usługi
W dniu nadania paczki wyślemy do Ciebie informację e-mailem.
Teraz pozostaje już tylko czekać na zamówiony towar.

CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE ?

Rozmyśliłeś się ?
Możesz anulować swoje zamówienie ale musisz działać szybko.
UWAGA Anulować zamówienie możesz jedynie wtedy, gdy nie zostało jeszcze wysłane.
Gdy Twoje zamówienie trafi do wysyłki, nie da się już go cofnąć.
Skontaktuj się z nami. Najlepiej będzie jeśli po prostu do nas zadzwonisz.
Jeżeli przesyłka została juz wysłana możesz w ciągu 10 dni odesłać nam towar, a my oddamy Ci pieniądze.
Więcej na ten temat możesz przeczytać w regulaminie - rozdział X.

JAK DŁUGO MUSZĘ CZEKAĆ NA PACZKĘ ?

Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas oczekiwania na jego wysłanie (w dniach roboczych).
Wysyłamy do 3 dni oznacza, że mamy artykuł w bieżących zapasach lub mamy częste dostawy od dystrybutora i zamówiony produkt powinien pojawić się u nas szybko.
Wysyłamy do 7 dni oznacza, że nie mamy go w magazynie. Dystrybutor tego produktu realizuje dostawy rzadziej.
Wysyłamy do 21 dni oznacza, że nie mamy go w magazynie a dystrybutor realizuje dostawy rzadko i nieregularnie.
Tak długi czas oczekiwania podajemy dla bezpieczeństwa.
Nie chcemy obiecywać, że artykuł dotrze szybko jeśli z góry wiemy że z szybką realizacją zamówienia możemy mieć kłopoty.
Zdarzają się jednak miłe niespodzianki a zamówiony towar pojawia się dużo szybciej niż podaliśmy to w „dostępności”.
Do czasu realizacji trzeba doliczyć czas dostawy, który może być różny w zależności od wybranej formy wysyłki.
W razie jakichkolwiek zmian będziemy kontaktować się z Tobą, aby ustalić możliwy czas realizacji zamówienia.
Przy zamawianiu kilku produktów, liczy się najdłuższy z czasów oczekiwania. Jest tak dlatego, że wszystkie zamówione produkty nadajemy w jednej przesyłce.
W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIONY TOWAR ?


Płatność przelewem - kiedy wybierzesz płatność przelewem na formularzu zamówienia, dostaniesz się na stronę www z wszystkimi potrzebnymi do dokonania przelewu informacjami. Kwotę i numer zamówienia znajdziesz w zakładce "Status zamówienia".
Płatność kartą kredytową - o wybraniu płatności kartą kredytową zostaniesz przekierowany na zabezpieczoną 128-bitowym szyfrowaniem SSL stronę autoryzacyjną allpay.pl

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ KUPIONE ARTYKUŁY ?

Skontaktuj się z nami i odeślij na nasz adres towar z którego rezygnujesz.
Pamiętaj, że dokonujesz zwrotu na własny koszt.
Jeśli odeślesz do nas paczkę za pobraniem - nie przyjmiemy jej.
Zwrócony towar musi miec nienaruszone, oryginalne opakowanie i nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
Nie możesz otworzyć np puszki z odżywką ponieważ uszkodzisz hermetyczne zamknięcie - za taki towar nie otrzymasz zwrotu pieniędzy.
Dołącz do paczki oświadczenie o rezygnacji i podaj nr konta bankowego na który mamy dokonac zwrotu.
Dołącz rachunek, instrukcję, gwarancję. Dobrze zapakuj, żeby doszła do nas w całości.
Paczka po dotarciu do nas jest sprawdzana i po stwierdzeniu, że wszystko jest w porządku - zwrócimy ci pieniądze.

FAKTURY VAT DLA FIRM

Prosimy o podanie pełnych danych, które na fakturze powinny się znaleźć wraz z NIPem.
Jeśli w podanych danych nabywcy na fakturze wystąpiła pomyłka, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów wystawimy notę korygującą.
Skorygować możemy tylko drobne błędy, całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa.

Duplikat faktury.

W celu otrzymania duplikatu faktury VAT prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia.
Duplikat zostanie wysłany na adres odbiorcy za pośrednictwem Poczty Polskiej.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu